Akhirnya Erra Fazira Dedah Kekasih Barunya !


Akhirnya Erra Fazira Dedah Kekasih Barunya | Selebriti serba boleh, Erra Fazira akhirnya telah membuat keputusan untuk mendedahkan siapakah gerangan yang berjaya mencuri hatinya sejak kebelakangan ini.

“Sejujurnya, jika ditanya tentang soal berkawan, ya, saya akui memang kini sedang berkawan rapat dengan seseorang. Namun, apabila ada cerita mengatakan lelaki tersebut adalah daripada golongan atasan, itu tidak benar sama sekali.

“Pada saya, jika berkawan, saya tidak menjalinkan sesuatu hubungan itu berdasarkan atas nama, pangkat atau harta. Saya lebih selesa memilih untuk berkawan dengan orang biasa.
 “Umur saya sekarang sudah tidak sesuai untuk dijadikan bahan gosip atau publisiti kepada mana-mana pihak tertentu. Carilah pula artis-artis muda yang lain untuk dikorek cerita mereka. Apa yang penting saya sudah penat dan muak dengan semua gosip seperti itu,” katanya. - Katakcomej

0 Response to "Akhirnya Erra Fazira Dedah Kekasih Barunya !"

Post a Comment